1. U bent hier
  2. Arrow sepperator Informatie
  3. Arrow sepperator Jaarverslag SKB 2021

Jaarverslag SKB 2021

Helaas is er door de coronaperikelen weinig te melden over het afgelopen jaar. De kinderen uit Beregszasz konden voor het tweede achtereenvolgende jaar niet genieten van een fijne vakantie in Nederland.
Ook beurzen, markten e.d. konden grotendeels niet doorgaan door de pandemie.

Wel hebben we in Nieuwleusen nog de jaarlijkse compostactie kunnen houden. Er vond geen verkoop aan de huisdeur plaats, maar de mensen konden hun bestelling doen via internet. Op de eerste zaterdag van maart werden de bestellingen bij de mensen thuis afgeleverd. Toch konden we ondanks deze nieuwe opzet met genoegen terugkijken op deze actie.

Er zijn nog enige statiegeldacties gehouden. Ook het inleveren van oude mobiele telefoons kon gewoon doorgang vinden.
Ook is er bij de kerstbomenverkoop in Ommen, nog het nodige aan kerststukjes verkocht.

In 2021 is er  slechts een bestuursvergadering geweest. Daarnaast is er  een bestuursoverleg geweest om te bespreken of er als alternatief voor het niet doorgaan van de vakantie een presentje in de Oekraïne aan de gastkinderen kon worden  gegeven. In samenwerking met Europa Kinderhulp is dat gebeurd.

Door gebrek aan nieuws is er ook geen nieuwsbrief verzonden. Dat hoopt het bestuur in 2022 goed te maken.

Bel mij terug

Wenst u meer informatie? Vul hieronder uw telefoonnummer in en wij nemen z.s.m. contact met u op.